Bestille løsningen

Så kjekt at dere vurderer å bruke løsningen vår 😍


Skal du arrangere et innsamlingsløp?

Mange arrangerer løp til inntekt for ulike prosjekter. Vi har utviklet en enkel nattbasert programvare for å administrere denne typen løp.


Hvordan virker det?

I korte trekk fungerer tjenesten slik at vi setter opp en mobiltilpasset side der deltakere og sponsorer kan registrere seg selv. Etter løpet registrerer dere antall runder pr. deltaker og systemet genererer betalingsinformasjon til alle sponsorene og sender ut på SMS.

De innsamlede pengene går direkte til deres bankkonto. Dersom dere ønsker å sende påminnelser til de osm ikke betaler, må dere registrere hvem som betaler i systemet.


Hva koster det?

Se egen artikkel om dette.


Gangen i et løp

  1. Bestill tjenesten

    Fyll ut bestillingsskjema, og send inn sammen med bilde og kontodokumentasjon. Husk å signere databehandleravtalen! Send alt til hei@misjonsløp.no.


  2. Vi setter opp siden

    Vi godkjenner formålet og setter opp nettsiden og systemet til dere. Innlogging sendes tilkontaktperson på e-post.


  3. Deltakere registrerer seg

    Alle deltakere går inn på siden og registrerer seg. De får tilsendt en SMS med link for å registrere sine sponsorer.


  4. Sponsorer registreres

    Alle sponsorer legges inn på den enkelte deltaker. Hver sponsor må ha registrert et mobilnummer de kan motta betalingsinfomasjon på. Administrator kan hele tiden følge med på registreringer og ev. slette det som blir feil.


  5. Gjennomfør løpet

    Spring for misjonen og legg inn antall runder pr. deltaker på administrasjonssidene. Send oss en e-post når dere er klar til å sende ut SMS med betalingsinformasjon.


  6. SMS sendes til alle sponsorer

    Vi sender test-SMS til kontaktperson for løpet for godkjenning av innhold (kontonr. mm.). Godkjennes denne setter vi i gang utsending. Vi sjekker manuelt det som blir sendt ut som en ekstra kvalitetssikring og sende ut en og en SMS til alle sponsorene.


  7. Pengene kommer på konto

    Sponsorene betaler direkte til deres bankkonto. Dersom dere ønsker å sende påminnelser til de som ikke betaler, må dere registrere innbetalinger i systemet.


  8. Påminnelser sendes ut

    Dere gir oss beskjed når dere ønsker å sende ut påminnelser. Dere kan sende når og så ofte som dere ønsker.


  9. Datene slettes

    6 måneder etter løpet sletter vi alle data fra løpet. Dersom dere ønsker kan dere få en eksport av rådtata i Excel til deres arkiv. Dere er dataeier og har alle retigghetene til de registrerte dataene.

Gav dette deg svar på spørsmålet ditt? Takk for tilbakemeldingen! There was a problem submitting your feedback. Please try again later.